052-6500528       

הדרך הבטוחה להפנות תיירים מרוסיה למתחרים – קייס סטאדי

אתר אינטרנט ברוסית

תיאור מקרה הצלת מסע פרסום מכישלון טוטאלי

בתחילת השבוע קיבלתי טלפון מלקוח וותיק, רוברט, בעל חברת הסעות שהתלונן על כך, שקמפיין פרסום שהוא מנהל בשפה רוסית לא עובד. מה בדיוק לא עובד, שאלתי. הלקוחות מקליקים על המודעות, אך מיד כשמגיעים לאתר עוזבים אותו. 

מעניין מה הבעיה. ביקשתי מרוברט להראות לי את הקמפיין שהוא מנהל ברוסית. כשבדקתי את הקמפיין ראיתי שהמודעות נוסחו לא רע וגם מילות מפתח נבחרו נכון, בקיצור הקמפיין נראה בסדר גמור ואמור היה להביא תוצאות לא רעות. אבל עובדה שהפרסום לא עובד ולכן המשכתי לחפש. כשלחצתי על המודעה גיליתי כי המודעה מובילה לדף באתר בשפה אנגלית. 

מיד הבנתי מה הטעות החמורה שרוברט עשה. הוא היה מפנה גולשים מרוסיה, אוקראינה, בלורוס וקרחסטאן לדף באנגלית. הבעיה הגדולה שרוב הרוסים לא יודעים אנגלית!!!!!!! ואלה המועטים שיודעים עדיין מחפשים באינטרנט מידע במנוע חיפוש רוסי יאנדקס. 

תיירים רבים מרוסיה אשר מתכננים להגיע לישראל מחפשים מידע על מקומות לינה, בילוי, טיולים, מסעדות ואטרקציות באמצעות אינטרנט הרוסי (Runet). רובם המכריע מחפש את המידה במנועי חיפוש יאנדקס שפה רוסית.

האם הייתם מוותרים בקלות על כ- 800,000 תיירים דוברי רוסית שמגיעים מדי שנה לישראל רק בגלל שלא חשבתם לבנות אתר ברוסית?

הסיבה לכך, שרוב התיירים דוברי רוסית לא מגיעים ישירות לנותני שירות לתיירים, אלה למתחרים שלהם היא בכך, שהם מבצעים חיפוש במנועי חיפוש הרוסים, בהם לא מופיעים אתרים שאין בהם מדור בשפה רוסית. יוצא שאתרים של בתי מלון, חברות טיולים, הסעות, מסעדות, אטרקציות ונותני שירות אחרים לתיירים שאין להם מדור בשפה רוסית פשוט לא קיימים במציאות שנקראת אינטרנט הרוסי (Runet). כתוצאה מכך, אין לצפות לפניות רבות מהתיירים דוברי רוסית.

מסקנה:
אם באתר האינטרנט שלך אין מדור רציני בשפה רוסית = העסק שלך לא קיים עבור התיירים דוברי רוסית.

 רוברט הבין את הטעות שעשה ומיד הקים אתר ברוסית. עכשיו הוא מקבל פניות גם מתיירים מרוסיה. ומה אתך? מקווה שאתה לא חוזר על הטעות של רוברט!

 

כותב: מיכה קור, מומחה לפרסום ושיווק לדוברי רוסית

 

בניית אתרים ברוסית

שליחת הודעה
דברו איתי
אני כאן כדי לעזור לך למצוא
את הפתרון המתאים

כל מה שצריך זה רק לשלוח הודעה